Pages

Jak pobavit starého člověka

(předem upozorňuji tvory s dětskou citlivou psychikou, že jde o mírně nechutnou a perverzní perličku!)
Náš děda je takový ten zapšklý typ člověka, který se nikdy nahlas nesměje, maximálně se trochu uchechtne, což značí maximální míru pobavení. Snad nikdy za celý svůj život jsem neslyšela dědu smát se, vždycky se jen tak suše zachechtal, a už ono zachechtání pro člověka, který ho rozesmál, znamenalo obrovskou poctu. A dnes se mi podařilo ho rozesmát, a navíc tématem, kterému se děda vždycky velmi obratně vyhýbal, a to tématem sexuálním.
Seděly jsme s mámou jako vždy v kuchyni u stolu s notebooky a děda si přišel zakouřit. Přechází po kuchyni, když tu máma přečte z nějaké internetové reklamy, co jí naskočila:
"Dámský vibrátor perleťově modré barvy, no to by mi snad ani nechutnalo..."
Zareagovala jsem: "Nechutnalo? Co všechno bys s ním proboha chtěla dělat?"
Máma na to: "No tak jsem to zase nemyslela, tolik do detailů jsme zabíhat nemusely..."
"No stejně, vždyť ta barva nakonec ani není pořádně vidět, tak je to jedno, ne?" odpověděla jsem já, načež se děda několikrát hlasitě uchechtl. Náš děda, který se s mámou, natožpak (nedejbože!) mnou nikdy o  sexu nebavil a o kterém máma tvrdí, že snad s babičkou prvně a naposled spal, když byla ona počata. A on se zachechtal téhle hlášce o vibrátoru!
I když možná si moc fandím. Třeba nás vůbec nevnímal a smál se něčemu úplně jinému, na co si právě vzpomněl... u něj jeden nikdy neví...

btemplates

0 reakcí:

Okomentovat