Pages

Šampon

Přiznávám, že jsem tak trochu posedlá svými vlasy a stále hledám něco, co by z nich udělalo tu krásnou bohatou hřívu, kterou bych si představovala a kterou slibují na letáčcích a obalech. Tahle honba za pokladem mě někdy asi před čtvrt rokem dohnala do drogerie pro nový šampon a kondicionér. Z regálu se na mě usmívalo cosi, popsané jako žhavá novinka, 100% přírodní produkt dodávající šokující objem a vlasy odporující gravitaci od značky Herbal Essences... rozhodla jsem se, že to tedy zkusím, přihodila šampon a kondicionér do košíku a metelila k pokladně.
Účinky žhavé novinky se dostavily po týdnu či dvou užívání. Nejednalo se ale o šokující objem a účes odporující gravitaci (díkybohu), ale o šílené svědění hlavy. Když mi máma zastřihávala konečky vlasů, zděsila se, jak to, že mám tolik lupů (které jsem měla naposledy ve třinácti) a tak jsem usoudila, že tato stoprocentně přírodní nová revoluční převratná a dokonalá receptura asi nebude nic pro mě a šampon i s kondicionérem mamince předala s tím, ať je zkusí, že jí třeba budou vyhovovat, ale do mé blízkosti to teda ani náhodou nesmí. Navštívila jsem opět drogerii a pořídila si osvědčený Head&Shoulders, abych se honem zbavila lupů, které mi stoprocentně přírodní antigravitační Herbal Essences přivodily.
Ovšem teď mi starý dobrý Head&Shoulders došel a spolu s ním i kondicionér, takže jsem ve čtvrtek večer vyrazila do paláce Flora ulovit si nějaké nové přípravky. V paláci ovšem měli právě módní přehlídku => byly tam triliony mačkajících se lidí => v drogerii bylo u každé pokladny 20 lidí ve frontě => jsem to vzdala, obrátila se čelem vzad a jela domů, že se v drogerce stavím druhý den.
"Když sháníš šampon s kondicionérem, kup si Garnier," radila mi máma. "Je to nějaká úplně nová řada na objem, teď jsem to začala používat a je skvělej, no šáhni si, jak mám ty vlasy pěkný, a ten objem to taky dělá, kup si to, nová řada na objem od Garnieru," vtloukala mi večer do hlavy.
Ale ani v pátek se mi nepovedlo přepadnout drogerii, takže jsem si dnes stěžovala, že si nemám čím umýt vlasy. "Tak si půjč ten můj Garnier, aspoň si ho zkusíš, než si ho koupíš," dovolila mi máma a já vlezla do koupelny.
"Mamí? Který že ty šampony to jsou?" zavolala jsem za chvilku. Máma přišla a ukazuje mi: "No támhle, ten červenej a ten oranžovej v koutě."
"Myslíš ty dva Herbal Essences?"
"Co? To není Garnier? No to je jedno, ale jsou prostě skvělý!"

btemplates

3 reakcí:

Anonymní řekl(a)...

:D o jak moc jednodušší by svět byl, kdyby existovala jedna značka, která vyrábí všechno, že? ale docela mě překvapuje, že ti kůže na Herbal Essences takhle reagovala, já používám jejich kondicionér pro barvený vlasy (růžovej) a po mých drastických eskapádách s odbarvováním to byl jedinej kondicionér, kterej mi vlasy zdravil a dal opravdu do pořádku a bez jakýkoliv alergický reakce :) díkybohu!

krakenek řekl(a)...

Nejlepší je šampon po kterým slezou vlasy...to je rázem po problémech :D Nicméně, doporučuju Goldwell, cena od přípravků v dorgériích na míle vzdálená, ale efekt se nedá srovnat :)

Anonymní řekl(a)...

Tak ja tu taky doporučím Goldwell. Předtím jsem používala kde co, ale tahle značka mi dala vlasy úplně dokupy. Je to sice dražší, ale už mám jedno balení třetí měsíc :-)

Okomentovat