Pages

Papííír!

Už párkrát jsem si všimla, že dědovi se nějak nechce na záchodě doplňovat toaletní papír. Řeší to tak, že na roličce nechá poslední dva ubohé útržky a doufá, že já nebo máma, až půjdeme na onu místnost, sáhneme do špajzky (která je hned naproti záchodu, takže nevím, proč je to taková potíž) a vyměníme roličku za novou. Ovšem dnes se jaksi přepočítal, papír mu doplněn nebyl, takže jsem se dočkala toho, že se ze záchoda ozvalo úpěnlivým skoro dětským hláskem: "Klááárooooo! Paaaaapííííír!!!"

btemplates

3 reakcí:

Merry řekl(a)...

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD já to ale občas dělam taky, nebaví mě to rozbalovat, ale máme skříňku hned vedle WC naštěstí :D :D

Petra řekl(a)...

hele, to je nějaká nemoc. taky to nerada dělám a to se stačí jen natáhnout :D

Puffin řekl(a)...

Nápodobně, tohle asi nerad každej... A to jsem u nás doma já ta zodpovědná... :D

Okomentovat