Pages

Kterak rozpoznat životaschopnost muže


V supermarketu jsem se u kasy postavila za pohledného mladíka. Kdysi jsme těmhle typům staromódně říkaly, že „by stál za hřích.“
Pás v Bille je krátký, a mladík, ačkoli před ním nikdo nestál a pokladní už markovala jeho pětipoložkový nákup, se o pás ležérně opíral a neposunul se ani o píď, aby mi umožnil vyskládat zboží z košíku. Neměl čas. Soustředěně hleděl do prázdna a v duchu se asi zabýval derivacemi a integrály, nebo možná, soudíc podle jeho futrálu, jenž vypadal, že obsahuje keyboard, skládal velkou operu nebo requiem.
Po sdělení částky sebou polekaně trhl, konečně se i s pouzdrem pošoupl a roztržitě se začal šacovat při hledání peněženky. Zaplatil a počal si skládat nákup do tašky. Zatímco jsem musela od pokladní přebírat namarkované zboží přes plexikovou přepážku, přes niž při své minivýšce ani nevidím, protože mých asi dvacet kousků nebylo kam dát, mladík se několikrát nestrefil do tašky, roztrhl pytlík s bramborami a požádal o další, do něhož erteple po jedné překládal. 
Od pokladny jsme odcházeli zároveň a já si pomyslela: „No hochu, tebe bych chtěla mít doma!“
Závěrem rada do života dívkám, které si vybírají budoucího partnera – pošlete ho na nákup do supermarketu a tajně jej sledujte. Jestli se s tím vypořádá podobně, jako tento krasavec, raději hledejte jinde. Tenhle bude pro praktický život nepoužitelný.

btemplates

2 reakcí:

Bára řekl(a)...

Pobavila jsem se, asi hlavně proto, že sama mám štěstí :-) Můj muž je v lecčems mnohem praktičtější než já :-)
Ačkoliv, dle vyprávění okolí nabývám dojmu, že mužů s tebou popsaným handicapem přibývá :-)

Makovice řekl(a)...

Ano, dle mého soudu tento typ převažuje nad typem praktickým. Matky těchto hochů by měly tisíckrát napsat: Při výchově svého syna jsem něco nezvládla.

Okomentovat