Pages

Zase ta elektrika

Zdá se, že elektrické rozvody v našem bytě mají odzvoněno. Zásuvka v kuchyni poprskávala a bzučela už velmi dlouho, což ale dědečka nijak nevzrušovalo, ani poté, co jsem si do zásuvky zapojila notebook, jemuž začala okamžitě divoce blikat obrazovka a v rožku plochy naskakovalo okno Nabíjí se nenabíjí se nabíjí se nenabíjí se... Až když jsem minulý týden do zásuvky připojila fén a úspěšně tím vyhodila jistič pro celý byt, děda se po udiveném "Co to bylo???" druhý den rozhodl zásuvku opravit. Asi den poté jsem zjistila, že i zásuvka, kterou mám přímo u postele, si se mnou tiše povídá, a že deka, kterou mám kolem postele zavěšenu, je v místě zásuvky povážlivě teplá. Oznámila jsem tedy dědovi, že i moje zásuvka začíná blbnout, což mi děda jen stroze odkýval. Dnes mi začala poblikávat lampička, kterou mám do zásuvky zapojenou, a bzučení značně zesílilo. Přivolala jsem tedy dědu s tím, že bych ho požádala, aby se na zásuvku podíval, že vážně blbne a nechci někdy uprostřed noci náhodou vzplanout. Děda se na mě podíval, odpověděl: "Jenže to by se musela odsunout postel." a odešel. Tímto je patrně můj problém vyřešen.

btemplates

0 reakcí:

Okomentovat